Оплата і доставка

Щоб купити люстру, світильник, вуличний світильник за найнижчою ціною оформите замовлення через кошик або зателефонуйте нам за телефонами:

Vodafone 099 946-74-76
Киевстар 098 517-77-80
Lycamobile 091 602-84-94

Режим работы магазина:

Замовлення приймаються: в телефонному режимі понеділок - п'ятниця з 9:00 до 20:00, субота - неділя вихідний (замовлення приймаються через «Кошик»).
В режимі on-line замовлення приймаються цілодобово без перерв і вихідних.

 

Варіанти оплати:

  • Оплата на карту Приват-Банку (Номер карти вам вишле менеджер після підтвердження замовлення)
  • Післяплатою в відділенні Нової пошти, після перевірки товару (обійдеться Вам від 35 грн, в середньому 50-70 грн в залежності від обсягу і ваги)
  • Готівкою кур'єру Нової Пошти (Вартість дзвінка відповідно до прайсу кур'єрської служби Нової Пошти)
  • Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок юр.лица Менеджер нашої компанії направить Вам рахунок-фактуру на e-mail або вайбер після оформлення замовлення, (до таких замовлень на рс в залежності від товару може бути додано до 10% від суми за погодженням сторін).
  • Сплатити рахунок Ви можете в будь-якому банку вашого міста, банкоматі або через клієнт-банк.

 

Доставка люстр по Україні:

Доставка товарів здійснюється службою «Нової Пошти», згідно з тарифами перевізника. Термін доставки 1-3 дні.

1. Отримання товару в відділення «Нової Пошти»

Зробіть замовлення на сайті. При оформленні замовлення вкажіть спосіб доставки "Доставка на склад Нової Пошти".
Отримайте на SMS або в Viber номером експрес-накладної.
Відстежуйте статус посилки на сайті служби "Нова Пошта".
По приходу посилки в місто ви отримаєте SMS з експрес-накладної ще й від "Нової Пошти".
Відвідайте пункт видачі і отримаєте посилку (наявність паспорта обов'язково)
Перевірте працездатність товару на місці.
Сплатіть вартість доставки замовлення співробітнику "Нової Пошти".

2. Адресна доставка кур'єром «Нової Пошти»

Зробіть замовлення на сайті. При оформленні замовлення вкажіть "Адресна доставка Кур'єром".
У день доставки з Вами зв'яжеться кур'єр Нової Пошти і повідомить час доставки.
Отримайте посилку від кур'єра, пред'явивши паспорт.
Перевірте працездатність товару на місці.
платіть вартість замовлення і доставки співробітнику "Нової Пошти".

 

При необхідності можлива доставка і іншими службами: Autolux, Інтайм, УкрПошта.

 

Доставка люстр в Україну під замовлення:

Якщо товару немає на складах в Україні, ми можемо привезти його під замовлення з фабрики-виробника.

Доставка в Україну зазвичай займає ~ 2 тижнів (але буває і швидше).

Перед відправкою по Україні ми про всяк випадок зв'яжемося з Вами.

При доставці в Україну обов'язкова передоплата не менше 10% від вартості.

 

Перевірка перед відправкою:

Всі товари перед відправкою в обов'язковому порядку перевіряються нашими фахівцями на комплектність і відсутність механічних пошкоджень. Також в разі необхідності проводиться додаткова упаковка і захист для зниження ризиків склобою та інших пошкоджень люстри. Незважаючи на те, що служби доставки знають нас і про крихкість наших посилок, всяке буває. Тому Перевіряйте цілісність упаковки і тендітних елементів світильників при отриманні! Претензії по бою і пошкоджень при доставці ми приймаємо протягом двох днів після отримання (інші випадки повернення регулюються законодавством України - дивіться нижче).

 

Обмін і повернення товару:

Відповідно до законодавства України існують три ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар:

1. Товар Вам не підійшов

Це ситуація, коли товар не має недоліків, і просто вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірам. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:

  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
  • Товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався)
  • Збережені товарний вигляд, споживчі якості товару
  • Є пломби, ярлики.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Згідно ч.3 статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів (у разі, якщо потрібно провести детальний огляд товару, який не підійшов покупцеві з яких-небудь параметрами, для виявлення таких недоліків, які виникли після передачі товару покупцеві).

У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару, НАВІТЬ У ТИХ ВИПАДКАХ, КОЛИ доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО (ЗА РАХУНОК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ).

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або механічні пошкодження;

 

2. Товар не справний (вина виробника)​:

  • несправність виявилася перед початком використання товару.
  • товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався).
  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Ви звертаєтеся до нас з проханням замінити товар на новий.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт не порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

 

Гарантія:

На ряд товарів існує гарантія від виробника. Це зазначено в описі товару.

Інші випадки регулюються законом України "Про захист прав споживачів".

Наш магазин працює з 2011 року, для нас дуже важлива наша репутація та Ваш комфорт. Тому ми докладемо всіх зусиль, щоб покупки були каксімально швидкими і зручними.

Також у нас укладені офіційні договори з банками України про надання розстрочки. При необхідності ми можемо надати установчі документи і виписки з єдиного державного реєстру.

Хороших Вам покупок, з повагою магазин Ліхтарик.

Также можно посмотреть:

Рассрочка

О нашем магазине

Отзывы благодарных покупателей

Партнёрам

Статьи

Что такое IP? Cтепень защиты светильников

Температура света. 2700К, 4200К или 6400К ?

Статьи

Фотогалерея

 
CallbackПерезвоните
мне!